Home Party!!!


Ja nu va det ett tag sen sist och jag kan inte diirekt skryta med mycket har jobbar i helgen och slappat, finns ju inte mycket att göra när de hela tiden öser ner regn eller snö som bli slask av, fan kommer knappt ihåg sist vi hade en vit jul??? påmin mig gärna!!!

Ja Imorron  ska man jobba sju till fyra, gött sen ska jag på en Home party i hem inrednings väg hos Maria, kan inte bli bättre än att gå på sådant som kan locka en att shopa jag som är så jävla rik mennar jag:(
Jaja hoppas de finns massor med fula saker så jag slipper handla;)

Och idag så sålde jag min trännigs cyckel..äntligen den har vart i vägen ganska länge nu.
En arbetskamrat ringde och frågade om jag hade kvart den! tur att jag tjatade på veronica om den eftersom någon pratade om att köpa en och då skrek veronica att jag hade en till salu;)

Nä nu ska jag sova men jag få ta och skriva någon annan gång när tiden och orken finns kvar!!

take care/morenitagirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0