Snart jul, då blir saknaden mycket värre!!!

Ja varje år är det samma sak ju närmare jul man kommer ju störe saknanden bli efter mina föreldrar, tänk att tiden går så fort, känns som de va igår jag pratade senast med Mama och Pappa, men så är de inte det är fem och fyra år sen sist.
Och att jag kommer på detta är på grund att idag vaknade jag efter att ha haft en sån värklig dröm om Mamma den va så värklig!!! så värklig att efter jag vaknat forfarande fanns doften av henne omkring mig.
Ni vet alla Mammor har en speciell doft och den dofen känndes så stark att jag tror att hon fanns där när jag öppnade ögonen imorse.
Så idag är de ingen bra dag för mig känner mig nere och deppig önskar varje dag att mina föreldarar fanns här hos mig så att jag kunnde få krama dom och  få chansen att fråga dom om de är stolta över mig eller ej?
Hoppas på de i alla fall.
Ibland känner man sig så ensam, men jag vet mycket väl att jag inte är ensam jag har mina syskon,vänner och framför allt Thomas.
(ni är guldvärda)
Utam dom hade de vart jätte svårt.
Tack för att ni finns:)
Ni vet vilka ni är.

Nu ska jag försöka tänka på annat och gå ut och gå!

Take care/Morenita girl


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu var det allt länge sen du skrev nåt..=)

2009-01-07 @ 08:30:33
URL: http://smastadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0