Har vart ledig en del!!!!

Ja vad ska man börja!! ju jag kna ju börja med att säga att de här med vädret gör mig galen!! i Torsdags va de hur vackert som helst ute sol och skönt kallt ute och idag Måndag är de snöstorm;(
Ja förhoppningsviss ligger snön kvar denna gång utan att bli blaskigt och äckligt, då kommer julen bli hur myssigt som helst:)
Ja i torsdags träffade jag och vän och hennes son..gissa vad vi gjorde i den finna vinterdagen...ju vi eller rättare sagt dom matade ankor nere vid sjön, själv tog jag bilder och skrek så fort en anka kom för nära(hatar fjäderfän)

Och i helgen har jag vart ledig och då vart de LIPS!! den kom på Torsdag när jag jobba kvällen så jag hann inte testa den:( så på fredags kvällen vart de full ös med våran vän Motin!!! shit va kul de va är helt såld på den, och på lördag vart de inget sovmorron, våra tjejer i innebandylaget hade match på hemmaplan tyvärr förlorade vi men åt andra sidan, hade tjejerna kul och vissade att vi bli bättre och bättre varje match.

jag är så himla uttråkad vill jobba och känna pengar men tyvärr finns de inget jobb alla ska spara, fan oxå varför ska de sparas på vården, fattar inte regeringen att vi undersköterskor behövs!
Nä nu ska jag städa istället och sen bli de våra bästa år!! men bli faktis lite beroende av dena sjuka serie, den är löjlig men underhållande;)

Take Care/Morenitagirl
Nu bli de bilder från veckan som vart!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, en till som fastnat i "Våra bästa" =) De e ju så dåligt, men man MÅSTE helt enkelt titta! ;) Ha de bra! Kram

2008-11-25 @ 17:40:24
URL: http://pinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0