Hatar att vara arbetslös!!!!

     
Jag är less på att inte ha ett jobb utan bara strö runt när de behövs! fan jag pluggade 1½ år utan menning känns de som.
Hoppas på att de bli ändring efter års skiftet vill ha en normal lön som alla andra och inte behöva täka på att spara ifall ag inte jobbar så mycket månaden efter!
Jag vet att där ute finns de säker andra som känner likadant!
Nu slutar jag och bjuder på en video med GNR "Patience" den passar bra när man är depp
Take care/ Morenitagirl




                                                   

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag håller med..blir så trött!

2008-11-30 @ 21:35:06
URL: http://smastadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0