Våren är här och den hade med sig glädje!

Nu måste de säkert vara en månad sen jag skrev sist;(
men jag tycker de är ganska meningslös att skriva ofta om man inte har något att skriva om.
De som är huvudsakern just nu är att solen är äntligen frame:) man vill bara njuta in varje gnuta av den, man bli gladare och man orkar mer.
Men jag har ju knappats fått njuta mycket av de, jag vart ju jätte förkyld och mådde skit renare ut sagt. så himla passande just när Thomas fyllde år oxå;) så man fick bita ihop så att han fick bli firad av nära och kära
de va jobbit men de gick an.

Annars har de inte hänt så mycket förrutom att innebandy säsongen är över så vi tränar barmark april ut sen är de uppehåll till september,
 så nu har man lite mer fritid till annat.

Men de bästa är självklart att jag och en gammal vän återfått kontakten igen efter säkert 2 år och jag hoppas att de förbli så denna gång, för att mitt liv har vart tomt utan dig gumman.
Äntligen kan vi ha våra midnight terapisamtal som jag har saknat så, man visste att du fanns där och jag här för dig.

Nä nu ska jag ta en promenix i denna finna vädret och hoppas på att den
stannar kvart så man kan ladda batterierna odentligt.

TAKE CARE/
morenitagirl;)


Kommentarer
Postat av: Anna H

Hej, vadå har du gått och blivit tränare med?

2009-04-07 @ 10:33:43
Postat av: [email protected]

japp jag tränar ett lag tjejer i innebandy! de är as ballt!



ps:vem är du?

2009-04-07 @ 18:40:29
URL: http://morenitagirl.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag kommer att stanna för gott och aldrig göra samma igen. I missed you to much to loose you again

2009-04-25 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0