2009---->2010 års krönika!

Ja året lider mot sitt slut.
äntligen ett nytt år med nya tag ,nya människor och förhoppningsviss nya möjligheter.
Hoppas att 2010 kan ge mig bättre och nya arbets möjligheter och bättre tur;) jag kan ju inte påstå att jag har haft tur:)
Först åker jag på axleskada, sen tät där på får jag en 30 års kris och ska börja spela fotboll och knä jävel går åt helvete så nu är man opererad och förhoppningsviss bli man frisk någon gång.
frisk och frisk man ska väl inte begära hur mycket som helst:) men de finns säkert ett litet hopp om  ett mirakel:) haha

Men 2009 hade inte bara dåliga tider inte, jag lärde mig massor along the way...
Bla att inte spela fotboll innna man bli 30:) haha
 att man inte ska på börja saker och ej avsluta osv osv..

Sen har man fått nya vänner som betyder väldigt mycket och hoppas att de tycker desamma:)
 
samtidigt som de old ones fortfarande är kvar(tur för mig) och hoppas att de förbli så;)
Sen har man ju lyckast med innebandy tjejerna*de bli riktigt duktiga varje dag som går*

 Och så ska inte glöma att jag lekte äktenskap mäklare:) ska fan i mig satsa på de:)
har ju lyckats ganska bra med de eller vad tycker ni? ni vet själva vilka ni är:)

Nu är ju de mesta med tror jag?? eller??? om ni tycker de saknas något kan ni ju alltid kommentera de:) är ju tvyvärr lite senil:)

men som sagt året är ju inte helt slut;) snart är de massa fest innan de nya året anländer så de kan man ha massor att skriva om
tro mig!

Jag ska avluta denna fina år krönika med att önska alla mina vänner, familj och läsare
en riktig God Jul och ett bätttre
2010.

Take care/Morenitagirl



Kommentarer
Postat av: emma

Du betyder mkt för mig med<3

God Jul å Gott Nytt år!! men vi ses ju på nyår ;) då blire Party!!! =)

2009-12-15 @ 18:37:53
URL: http://miniinva.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja du min kära vän. Ja har dig att tacka för mkt. Du är ett otroligt stöd. Vet va ja skulle göra utan dig. Du har liksom alltid funnits där vid min sida. O du ska verkligen börja som äktenskaps mäklare. Utan dig hade ja inte träffat min goding. Så tack!

Love ya



God jul o gott nytt år gums <3

2009-12-20 @ 20:59:13
Postat av: lucke

Tjenare, några planer för helgen? :)

2010-10-28 @ 21:56:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Riktigt fin header på din blogg

2010-10-28 @ 22:36:54
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Stöd barncancerfonden



http://edgeman.blogg.se/2010/october/tillsammans-hjalps-vi-at.html



Tack på förhand!

2010-10-29 @ 21:22:52
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0