Gudfar, Matematik och vin;)

Ja nu är det ett tag sen sist! vad ska man börja??
Jag kan ju skriva om att de inte har blivit mycket jobb på senste och de börja ge mig panik, måste jobba annars bli de inga pengar:(
Jag har ju sökt massa tjänster men har nästan på känn att de inte kommer att bli något på de fronten:( de är ju så jäkla många som söker och jag som är vikarie har en lika lite chans att få en so att få sju rätt på lotto;)
Jaja nog om de nu ska jag läsa upp betygen oxå Matte och svenska, sen tog jag även religion för att göra de lite roligt tycker nämligen att religion är ett intresant ämne och roligt.

Festa sugen är jag oxå så ikväll bli de att räkna matte och dricka ett glas vin till vem vet jag kanske fattar matten efter 2 eller 3 glas vin:)

Nu ska jag titta på film "The Goodfather" klassiker och svin bra film..

ha de gött kram/
Morenitagirl.

ps: bra kombination va????


Kommentarer
Postat av: E

Fin header du har :-D

2009-01-23 @ 14:51:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: [email protected]

tack så mycket!!!

2009-01-23 @ 21:12:36
URL: http://morenitagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Gick det bra att kombinera det=)? haha

2009-01-25 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0