work!!!!!!!!!!!

Ja vad ska ska jag börja med de va ytligare ett par månader sen sist! ju jag kan ju börja med att jag har vart utomland;) har vart i spanien hos min kära syster, vilket va väl behövligt;)
De va varm och skönt, en hel del badande massa god mat och värme tyvärr saknade jag min säng allt för mycket, de som fick dagarna att gå fortatre va min undrebara syster son en godig på 5 månader som nu efter 2 veckor standig kelande med han är djupt saknad:(

Annars har de vart en del festande i sommar som jag kan garanterad är trött på men vi har ju haft kul bland alla fester så va badtunna festen helt klart den roligast av alla;) men fler bli de säker i framtiden;)
 Nä nu bjuder jag på lite bilder från sommar.

take care
morenitagirl//



Kommentarer
Postat av: virris

usch det e x,et & hans tjej ..... blir tokig.. massa saker som hon tror ja sagt om henne som inte stämmer... så nu hatar dom mig.. lr hon.. han e väl lför feg för att säga något vilket gööör mig BAJS irreterad! haha.. nee kanske ska ta & städa så ja får ut liite aggression? lr vad säger du ambar har du nå tips? vi har ju ganska samma humör du & ja. enlgit facan skulle jag va en snöstorm enlig en naturkatastrof. mohahha.. stämmde ganska bra.. japp iaf. du har ju massor att berätta om , jobb m.m. Ta en fika nån daag dÅ? kraamizz på diig!!!

2009-10-13 @ 12:22:38
URL: http://veronicablomquist.blogspot.com
Postat av: Laila♥

åå så söt bebis=)

2010-10-28 @ 15:17:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0