Ok Bättre sen än aldrig!!!

Nu är jag tebax!
Ja jag vet jag har vart världens sämsta bloggare! men so what!
Jag kan inte blogga varje jävla dag och inte ha ett skit att skriva eller hur?
Ja kan ju börja med att skriva om att jag lever!
Jag är fortfarande arbetslös men vem bryr sig! jag är lycklig för de, jag pluggar lite så jag kan få mitt jävla körkort någon gång!
Har kört idag och de är ju de minsta problem, de är värre med teori, men denna gång ska jag fan i mig ta kort jävel om jag så ska dö på kuppen.
Förra gången la jag de på hyllan på grund av att jag plugga heltid och jobba x-tra, då fanns de ingen tid liksom!
men efter jag vart klar med studierna och hade råd med de, så jobbade jag ta mig fan jämt! hann inte heller, men nu är jag arbetslös och de pengarna som finns ska nu gå till detta!
detta innebär att de kommer att bli tufft men hellre pank än utan körkortet IGEN!!!!

Annars har de inte hänt så mycket förutom att man kämpar med att skaffa ett jävla jobb.
Nä nu orkar jag inte mer med skrivande!
Få ge mig och hoppas på att jag återkommer snart!

Take care/
Morenitagirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0